Träning i regn

Precis kommit hem ifrån mormor, kul att träffa henne! Hon hade en manlig sjuksköterska hos sig två gånger idag, ganska så stilig faktiskt. Mormor trodde han var 25 år men å nej, det var han inte. Han var kring 35-40 år skulle nog jag tippa på.. Men såg bra ut för sin ålder :)

Det var uppehåll från regnet när vi åkte från mormor tills jag kom hem. Men ser nu att det börjat regna igen, jag som tog på mig springkläderna och tänkte vart ut och sprungit nu. Det får bli så ändå, jag får låtsas att det är bra väder. Lite regn dör  man inte av, kan springa ändå!
Springer nog inte strandpromenaden idag, den är ju absolut inte lika fin att springa i regn som den är i solsken. Så det får bli sega raksträckan Lelången (eller hur den stavas).. Inte lika kul att springa i skogen, men så får det bli idag!



Håll tummarna att det inte kommer att ÖSA ned regn nu när jag är ute!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback