Träning

Precis varit ute och sprungit ca 1 h.. Det var riktigt skönt väder ute, helt perfekt för att springa i t-shirt!!

Mamma ringde precis när jag steg innanför dörren och sa att pappa ville prata med mig.. så då tog pappa över luren och frågade om min mail etc.. Han har nu anmält mig och sig själv till Kraftprovet den 16 juli, 11,6 km långt. Herregud...
Jag har världens snällaste föräldrar.. De har betalat typ alla mina träningskläder, de har betalat kraftprovet och midnattsloppet... så snälla är dem! Älskar er!!

Så här står det på deras hemsida om kraftprovet:
Kraftprovet är en del av folkfesten Fallens Dagar i Trollhättan.
11,6 km på en varierad och kraftigt kuperad bana, med gott om vackra utsikter. Publiken vet var det är jobbigt och där står de också och hejar på. De korta men branta backarna vid Dalens slussar efter 8 km måste upplevas.
Har hört av pappa som sprang där förra året att banan är tuff, HJÄLP!! Så nu gäller hårdträning.

Nu är jag anmäld till Kraftprovet (11,6 km) den 16 juli och Midnattsloppet (10 km) den 21 augusti.

Nu när jag var ute och sprang hade jag på mig detta:



Tröja- Soc
Byxor- Craft
Skor- Asics

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Idaaaa

Jag ska också springa midnattsloppet!! WOHOO

Postat av: Sahra

Fan va nice.... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback