Tröttast

Idag har jag varit trött på praktiken, väldigt seg!
Jag har varit väldigt trött den senaste månaden, tror att jag ska köpa mig järntabletter för att se om det är järn som fattas i mig och att det är därför som jag är så himla trött! Värt att prova iaf... Det är ju känt att vi kvinnor bör ta järntillskott eftersom vi förlorar en del järn den där roliga veckan vi har 1 gång i månaden!
Efter jobbet någon dag skall jag ta mig till en sån där hälsokostaffär och höra mig för lite och se vad utbudet är för något... För ibland är jag verkligen onormalt trött! Inte kul varken för mig eller de runt omkring mig som bara ser mig gäspa hela tiden!

Jag tycker ju att när jag nu har börjat med springningen så skulle jag ha blivit pigg, men nej det blir jag ju inte vilket jag tycker är konstigt!
Så järntabletter nästa!!

Snart kommer älskling hem och då ska vi ta oss en sväng med bilen och mäta ut en slinga runt stan som är 1 mil som jag skall springa ett antal gånger för att kolla hur tiden förbättras efter gångerna.. Nu gäller som sagt hårdträning inför alla de lopp jag ska springa nu i sommar :) Roligt känns det!

Ikväll får jag se om jag sticker ut och springer... känner lite för det just nu, men man vet ju aldrig till sen, beror lite på vädret också... Inget måste att springa idag, sprang ju faktiskt igår :)

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback