Fredagsmys

Äntligen fredag!
Var lite halvt segt att gå upp i morse när älsklingen inte skulle upp. Man vill ju krypa tillbaka till sängen när man ser sin andra hälft ligga och sussa så gott.. Men upp kom jag i alla fall tillslut.
Dagen på jobbet har varit rolig, som vanligt.. Dock misslyckades jag idag med mina blodprover, fick inte alls till det. Men så är det ibland med vissa patienter, andra är mer lättstuckna än andra!

Efter jobbet (slutade kl.15, gick lite tidigare idag, fredag ju!) åt jag och älskling middag och efter det kom mamma och pappa och hämtade mig för då åkte vi ut till Gustafsberg för att se på bal. Å så fina dem var! Man känner verkligen hur gammal man har blivit när studenten börjar närma sig! Redan 4 år sedan jag tog studenten, tiden går så sjukt fort!

 

Efter balen fick jag ett riktigt städryck, så nu är hela lägenheten kliniskt ren! Tvättade toaletten med klorin, så nu stinker det klor i hela lägenheten, mindre gott men det går nog snart över! Huvudsaken är att det är rent!

Så nu ska jag sätta mig och läsa VeckoRevyn och testa den nya Polka chokladen.. Jag är jäkligt svag för choklad, vilket nog nästan alla tjejer är, så vi får se om detta är en höjdare!

Köpte mig lite BUS-produkter idag. Billiga men ska ge dem en chans. Dyrt måste inte alltid vara bäst! Så skall testa dessa ett par dagar och se hur de är. Är de inte bra så har jag iaf inte gjort en förlust av en massa pengar!

LdB är en färgad dagkräm och Garnier Summerbody är en BUS som ger gradvis färg...
LdB för mig är sommar, har alltid LdB-produkter på sommaren, älskar doften av semester som den förmedlar :)

 

Resten av helgen vet jag inte riktigt vad den bjuder på. Finns prat om Boråsdjurpark, utgång imorgon, byte av bil/båt på söndag, besöka mormor.. Får se vad som händer.

Besöka mormor är givet men resten? Har för dåligt med pengar för utgång egentligen, så får se vad det blir för en helg detta. Vad skall ni göra??

Kramar!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback