Planerar!

Kunde inte hålla mig! Jag stod inte ut med den fula provisoriska mallen jag hade innan jag bytte till denna.. Denna mall verkar funka utan problem, har nog lyckats kopiera in rätt kodmall på sin rätta plats denna gången och jag vet exakt vad jag gjorde för fel förra gången, ett enkelt slarvfel.

Nu ska jag bara lägga in bilderna som fattas sedan är det klart! Men det gör jag någon annan dag!



Mamma var precis förbi med två påsar kycklingfiléer. Hon köpte det på sitt medlemskort för bara typ 49 kr/påse. Hur billigt som helst!
Jag nämnde lite försiktigt (tanken var att inte lova något) att jag hade lite funderingar på att anmäla mig till Kraftprovet som är den 16 Juli i Thn på Fallens dagar. Sträckan är 11,6 km lång och väldigt jobbig har jag hört. Pappa har sprungit den och han säger att det inte är en lätt bana. Mamma sa då att pappa också skulle anmäla sig till det och då vill ju verkligen inte jag vara sämre! Så nu blir det till att anmäla sig, 200 kr kostar det.
Loppet inleder Fallens dagar... Så får fjäska med Malin som bor i Thn om jag kan få duscha och så hemma hos henne efteråt och sedan gå på drickat efteråt :) Eller om Malin kanske också vill springa?? HEJA!




Nu har jag precis tagit på mig mitt ursöta fökläde för att göra lite mat till mig och älskling. Det som står på menyn idag är pasta med "skrattande kon" (La Vache gui rit), purjolök, kaffe grädde och 1 ägg. GOTT som tusan!

Kramar!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback