Morsdag

Precis som förra söndagen så var jag på gudstjänst idag mellan kl.11-12 i Bävekyrka. Var där enbart för att höra dem nämna mormors namn bland de som avlidit. Mormors namn var med denna gången, så nu slipper jag kyrkan tills begravningen iaf..skönt att slippa det "dår-huset"!

Efter kyrkan åkte jag, mamma och pappa till torp. Är det bara jag som tycker att de inte har så värst mycket fint på torp längre?? Kommit hem utan påse flera gånger i rad nu, inget kul!!
Fast bra är väl det då spar man ju sina pengar, effektivt sparande :)
Fick laddat på mitt busskort iaf, mamma och pappa betalade, snällt! Går i skolan i 3 eller 4 dagar till, onödigt att köpa ett månadskort för 1080:- men samtidigt kostar det ju ca 200 :- tur och retur. Så 200 :- gånger 4 är ju 800 :-. Så jag vet inte riktigt vad som skulle vara vettigast att göra. Men valde iaf att ladda på med kontanter.

Nu skall jag alldeles strax börja med maten, lasagne blir det idag. En av mina favoriter!!

Dagens:







Skjorta och byxor- Veromoda
Jeansjacka- Gina Tricot
Halsband- H&M
Ballerinaskor- Eurosko

Idag är det morsdag.. Älskar dig mamma över allt annat!!

Kramar!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback