Shopping

Det är dumt när man har lite tid på sig innan tåget avgår för då blir det ju att man går i affärer och det är då dessa impulsköp görs. Jag är expert på att göra impulsköp!!
När jag fick syn på dessa fjärilar kunde jag inte bara vända på klacken och gå därifrån! Jag älskar fjärilar, dem är så himla vackra! Så dessa två sötnosar blev mina idag, de är från H&M och kostar 19,50 kr/st. De fanns i färgerna turkos, rosa och lila.

Somrigt och fint med fjärilar i håret...


Nu sitter jag på tåget och eftersom jag tar helg nu och det är så himla
fint och härligt väder så fick det firas med pepsi och glass :)




Tränade ju HLR (Hjärt-lung-räddning) idag och det gick bra. Dock fick vi spela teater, och ni som känner mig vet ju att jag inte gillar sånt, tycker det är så himla pinsamt, men det gick bra ändå!
Så nu kan jag HLR riktigt bra. Så känn er trygga om jag befinner mig i samma lokal, rum etc. med er, för blir det att ni sätter i halsen eller får hjärtstopp så är jag en av de första som är framme och hjälper till :) Bra va!?

Nu ska jag hem...härligt!
När jag kommer hem ska jag ta mig en joggingtur, möjligtvis strandpromenaden som sist eller bjursjön och upp till "bommen" vid lane och tillbaka.. får se vilken sträcka det blir. Strandpromenaden springer jag enbart för att det är så himla vackert och uppfriskande att springa där vid havet. Bjursjön ligger ju inne i skogen typ, lite mindre folk där. Jag gillar förövrigt att springa där det är folk, det gjorde jag absolut inte i början när jag började med springningen. Men nu ger det mig en kick, man vill ju inte visa sig lat inför folk så det blir att man springer konstant ist. Är man själv är det lätt att man fuskar, att man går en bit ist för att springa. Så det är ett litet tips, spring bland då blir du mer peppad att springa hela rundan!! :)

Hoppas ni tar vara på dagen!

Kramar..



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback