Nordby köpcentrum

Nu har vi precis kommit hem ifrån Nordby köpcentrum i Strömstad.
Det var typ exakt som Torp köpcentrum men lite lite större.
Ligger ungefär 10 mil ifrån Uddevalla, så sträckan
var ju inte värre än att åka till Nordstan i Göteborg.

Nordby köpcentrum:


Jag sa ju senast igår efter köpet av den blommiga kjolen och de blommiga leggingsen att jag skulle ta det lugnt med klädköpen denna månad, så det blev inget klädköp idag. Hittade egentligen inget som föll mig i smaken förrutom en klänning inne på H&M. En vardaglig svart/vit mönstrad klänning. Men den lämnade jag, stolt över mig!
Men det blev smycken istället ifrån H&M, ett halsband och en ring. Kostade inte mer än 129 kr tillsammans, och det tyckte jag att jag hade råd med. Men efter detta får det vara köpstopp! Försöka iaf ;)










Älskar dig min sötgris! Puss puss


Söt trots ofixat hår:


Ett av Nisses köp, en luktgrej till bilen med Ozzy på.


Nu blir jag snart hämtad av pappa och brorsan. Vi skall på kalas till min farbror som fyller år imorgon. Mamma skall istället till mormor. Jag skulle också hellre velat till mormor men får tänka på att de kommer ju faktiskt till mig när jag fyller år och då bör ju jag också gå till dem när de fyller år, eller hur?
Jag känner mig lite trött och tröttare lär jag bli med mina små kusiner som gapar och springer runt och skall leka med en hela tiden. Men inte varje dag man träffar dem så man får la offra sig för dem små :)

Kanske hörs senare... annars får ni ha en bra lördag!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback