Utmattad!!!!!!!!

Duschad och klar efter träningen.. Varför är det ibland ap jobbigt att springa medan det är jätte lätt andra gånger? Idag var en sån gång som var så himla jobbig att genomföra, men jag gav mig inte! Men hela kroppen var helt slut efter bara några minuter kändes det som. Usch, hatar såna här gånger då det är jobbigt redan från start!
Jag var också konstant irriterad så det gjorde ju inte saken bättre. Mitt drickbälte vill inte sitta kvar där jag vill att den ska vara utan åker hela tiden upp, jätte otrevligt. Så medans jag sprang så fick jag dra ned det hela tiden. Nej, idag var ingen bra springning. Men som sagt, jag genomförde den och jag har aldrig blivit så glad att komma in efter en träning!!!!!

Vad f*n händer ikväll?? Jag tackade precis nej till utgång iaf, tyvärr, känns tråkigt för nu har jag verkligen ingenting att göra. Vi skall strax handla lite mat men efter det? Nisse hade ingenting emot att kolla film och bara vara hemma, men vi kollar film typ varje dag.. Vill helst inte det idag! Men vad annars finns det att göra?
Malin och hennes kompisar hade bokat bord på Köket i stan, buffé och trubadur var det där ikväll.. Så jag skulle isf ha mött upp dem efter det för att gå ut med dem. Men jag tackade nej med den anledningen att jag inte tyckte det var skoj att inte få vara med från början. Men nu känns det att det kan kvitta. Kanske möter upp dem efter deras sittning på Köket. Får se...

Kramar!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback