Färgat håret

Godmorgon!

Ledig idag, härligt!
Idag blir det ingen träning, skall på kalas hos farmor och farfar. Farmor fyller år.
Även Nisses mamma fyller år idag, grattis till både Anki och Farmor! :)

Jag färgade håret i söndags och resultatet tänkte jag visa er nu!
Jag ville ha en färg som var ungefär som den färg jag tidigare använt men som tyvärr har utgått. Jag fick en färg som är ungefär som den innan fast med lite mer guldig ton. Jag är supernöjd!
Får bara försöka underhålla färgen lite bättre än jag tidigare gjort. Nyansen är ju så himla himla fin när den är nyfärgad! :)





Innan hade jag 6-05 och nu 6-55.. Alltså inte stor skillnad på färgerna men denna färg har lite mer guldton i sig än den tidigare :)
Färgen kan köpas på Bellbox för endast 139 kr och i paketet får man med sig till två applikationer, grymt bra! Men tyvärr så förbrukar jag båda flaskorna till mitt hår varje gång, räcker inte bara med en flaska till mig. Men grymt bra pris för två omgångar, eller hur!? Ett litet tips bara för er som är inne på att färga håret...

Kram kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback