Jag har gjort det IGEN!

Jag och mina nagellack! Att det ska vara så svårt att hålla sig ifrån dessa lyxförpackningar..

Var påväg till gymmet igår och var lite tidigt ute, gick en sväng inne på Åhléns och fick syn på dessa två nagellack. Ett O.P.I nagellack i lila-glitter, jätte mycket finare i verkligheten! O.P.I nagellacket är sjukt fint i verkligheten, glittrar jätte fint! Fick även köpt mig ett nagellack från Mavala i färgen Satin, riktig julröd fin färg som också är mycket finare i verkligheten!



Utan blixt


Med blixt




Sitter i soffan just nu med världens bästa humör!
Fyller 22 år imorgon PLUS att jag och Nisse precis bokade Londonresa i februari, ÄNTLIGEN blir den av. Åååå vad jag längtar till båga grejorna!

Nu ska jag lägga mig och försöka sova så att det snart blir min födelsedag då jag får öppna paket, JIPPI!!
Natti natti!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback