"Jag och kärringar.."

Hej!
Ååå vad trist det känns att vara "pank"! Pengar till endast mat, inget annat, resten av månaden! Hur kul är detta? INTE SÅ SPECIELLT KUL! Får panik!
Tur att det är 25:e nästa vecka, då rullar nya kulor in i kassan :)

Förresten, jag har nog inte berättat att jag ska till Gekås, Ullared den 28:e nov, alltså på 1:e advent. Snacka om att det kommer vara kaos där då, sjukt mycket folk kommer det säkert att vara och jag kommer med största sannolikhet att ångra att jag inte åkte dit vid ett senare tillfälle, alltså EFTER jul! Men men.. nu är det som det är..
Gissa hur jag kommer dit då? Jo nämligen med Hyresgästföreningen, bussresa för endast 100 kr. Det kommer vara jag och en massa kärringar, säkert.. Haha, men får säga att jag gillart!
Mamma ska troligtvis följa med mig.. inte helt säkert än för hon har lite smärtor som gör att hon inte helst sitter så länge. Så vi får se vad hon bestämmer sig för.. Om hon inte vill, är det någon annan som kan tänka sig följa med mig?
Alltså, Ullared 100 kr den 28:e nov. Bussen avgår kl.05:30. Shit vad tidigt!! KUL!!



Idag har jag vart ledig, skönt!
Ställde ändå klockan, på 7:45, skulle till biblioteket och låna bok och sen mötte jag upp mamma och brorsan för att gå till mormor och morfars grav och tända ljus. (Saknar er!)
Efter det så följde jag med dem hem och åt frukost, gott det var att äta frukost "hemma"!

Nu ska jag göra iordning lite tacos, jag vet, vilken vardagslyx (behöver inte alls vara fredagsmat!). Efter det så blir det troligtvis spinning kl.18:30 i 75 min.. Är egentligen "inte meningen" att jag ska träna idag, tränade spinning och core igår, men jag fick sån lust att träna ikväll också, så det lutar åt det!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback