Motsatser dras till varandra, eller?

Vilket trist väder det är idag, varför regnar det för??
Vi trotsade regnet i förmiddags för att kika på tapeter till sovrummet.. Jag och nisse skall nog inte göra sånt tillsammans, det är nog bättre att jag väljer ut några så får han vara med och välja mellan dem. Han tyckte att det bara var att ta en tapet man gillade direkt och bara bestämma sig för den och inte ens kika vidare på andra.. Men jag tycker att man ska kika runt så man inte ångrar sig. Man tapetserar ju inte varje dag liksom!
Men vi var iaf överens om en tapet, men jag vill som sagt ha fler alternativ att välja mellan. Så det får bli så att jag får gå en annan dag och kolla på tapeter själv, utan honom!

Från en sak till en annan... Jag tror inte att jag kan blogga så mycket de närmsta dagarna eller veckorna. Min dator är lite skum och den skall antagligen lämnas in idag. Brukar ta lång tid innan man får den tillbaka då.
Om det blir tyst här, så vet ni anledningen!



Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Usch vad tråkigt att datorn är knas :( Kommer sakna ditt bloggande massor.



Roligt att kolla nya tapeter till sovrummet, jag skulle också vilja göra om i sovrummet, vi bor i hyreslägenhet och vi får gärna greja i den men vi kanske måste återställa de när vi flyttar om de ser för jävligt ut men jag tror inte att jag kan få min sambo till att tapetsera här :(

Postat av: sahra

Datorn är knas, men sambon gjorde lite uppdateringar igår och idag verkar den funka som den ska, ack hur länge!



Vi bor också i en hyreslägenhet. Vi kollade på en tapet igår som såg typ ut som New York, svart och grått med massa höga byggnader. Tänkte ha den som fondvägg isf, men jag känner lite att det är inte många som gillar sånt och skall vi flytta, vilket vi nångång ska för jag vill åtminstone ha balkong! så kanske inte dem som flyttar in efter oss gillar det och då får vi kanske återställa det. Väljer nog en tapet som är lite neutralare kanske..

Men det är spännande med tapeter, det gör stor skillnad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback