Saw 3D

Hej!
Datorn är inte helt paj, än. Nisse gjorde lite uppdateringar igår så nu verkar den funka som den ska igen!

Igår såg vi Saw 3D i Gbg.. Jag bjöd min älskling på bion. Jäklar vad dyrt det var, 260 kr för att gå på bio med 3D. Men, det var det värt för att få ut honom ur råttboet här hemma! Vi hade det jätte mysigt trots den VIDRIGA filmen!
FY fan säger jag, det är mina ord för att sammanfatta filmen. Usch! Den var riktigt vidrig.
Trodde att jag skulle ha svårt för att somna men det hade jag inte, det pga att vi satte på filmen "Ett päron till farsa firar jul" innan vi la oss. Det var bra för att vi (läs jag!) skulle komma på andra tankar.. "Ett päron till farsa firar jul" måste ju vara den bästa filmen som någonsin gjorts, eller?

Nu i efterhand vet jag inte om det var så fräckt att se 3D. Iaf inte till denna film. Det var liksom inget som slängdes emot en och så, som man tänker sig att det skall vara med 3D..
Innan de satte igång filmen igår visade dem reklam på andra filmer och denna Jackass 3D skulle vara riktigt kul att se, just med 3D! Det blir nog nästa film vi går och ser på bio :)



Nu ska vi snart bege oss upp till mamma och pappa för att äta en farsdag-middag.. Gott med mammas mat, det var inte igår!

Älskar dig pappa! Bästa pappan i världen! Klyschigt att skriva så just på denna dag, men pappa, det gäller så klart ALLA dagar om året, inte bara denna dag!

Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback