Skvaller

Hemma igen efter farsdagmiddagen hos mor och far.
Pappa fick en whiskey och en kompass (?). Fråga mig inte, han ville helt enkelt ha en kompass...haha...
Det bjöds på kyckling och rotfrukter, MUMS. (Jag hade önskat detta!) Till efterrätt blev det daimtårta och grädde, dubbelmums!

Nu sitter jag här och läser skallertidningar som jag fick med mig från mamma (Hon är bäst!) och Nisse sitter i andra hörnet utav soffan och spelar tvspel. Mycket mer än så här händer det nog inte ikväll. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll, skall tyvärr till skolan imorgon. Börjar kl.8, vilket innebär att jag ställer klockan på 5, usch!



Har lite godis kvar sen biobesöket imorgon, tror jag ska mysa med detta så att det tar slut, "får" ju inte äta godis i veckan, dumt att ha sånt hemma då, eller hur!? Så det skall sllut ikväll, det blir en lätt match detta :)

Hoppas ni haft en trevlig helg, nu är den tyvärr slut! Ny vecka framför oss...

Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Kyckling är bland det godaste man kan äta. :P

Postat av: sahra

Ja visst är det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback