Starry sky

Hej hej!
Massa snö har kommit idag.. Tyvärr verkar det vara plusgrader nu, så nu snöar det inte!

Var iväg en sväng på stan idag och då köpte jag detta nagellack på Veromoda för endast 30 kr. Väldigt bra för den lilla pengen får jag säga! Blev inte alls missnöjd, bra fynd!




(Ser lite lila ut, men det är svart med glitter i!)

Snart ska jag göra mig iordning.. ska iväg till några vänner och sedan utgång på det.. Får se om jag går med dem ut, men förfesten ska jag iaf till!

Ha en bra lördag!
Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

Fint!!



Jajamän, man skymtar killen :)!



www.alexandrastyle.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback