Träningen ger resultat

Åå vad roligt! Trots att siffrorna på vågen är nästan densamma så har jag ändå minskat i omkrets..
Jag testade min absolut finaste klänning som jag endast använde EN gång i somras, då fick kompisen hjälpa mig att dra upp dragkedjan bak i ryggen, hon fick kämpa!
Jag kom att tänka på denna klänning och ville testa den så då gjorde jag det.. Den var jätte lätt att ta på själv, jag själv kunde lätt som en plätt dra upp dragkedjan i ryggen utan att hålla andan :) Kunde lätt röra mig i den, andas som vanligt osv.. Helt underbart!



Funderar på att ha den på lördag, eller är den kanske lite för fin för att ha på sig en helt vanlig utekväll? Jag tror nästan det, kommer nog bara kännas dumt!
Men vad ska jag ha på mig på lördag? Inga pengar till shopping och inget kul i garderoben... Va dumt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback