Att älska allt som hör där till...

Guud vilket skitväder det är ute... men jag trivs! Det är ju så himla mysigt INNE när det är skitväder UTE!
Tända ljus och bara mysa, finns det något bättre? Älskar verkligen hösten! Dock älskar jag ju mer dem fina, friska, kalla dagarna mer än dessa blöta dagar, men hey, är det höst så är det och då gäller det att älska allt som hör där till :)

Bild från kyrkogården när jag var och sa grattis till Morfar på 80-årsdagen i fredags. Det var så sjukt fint där med alla gula löv som likt ett snöfall föll ned på marken där jag gick. Det är lycka och varför jag älskar hösten!


Just nu sitter jag och pluggar, eller ja, inte precis just nu.. Det går jätte segt kan man säga! Känner mig inte alls koncentrerad.. Det är tentaplugg och jag gillar verkligen inte tentaplugg. Det ska vara roligt att plugga och det är det inte när det känns påtvingat! Men jag ska kämpa mig igenom det, måste ju... Har praktisk tenta på onsdag, seminarie med redovisning på fredag och skriftlig tenta på onsdag nästa vecka, så det är ju hög tid att börja tentaplugga nu! Ingen lätt kurs heller, diagnostisk cirkulationsfysiologi. Kursen innehåller alltifrån hjärtats fysiologi och patofysiologi, hjärtultraljud, tå-och ankeltryck, EKG-tolkning (SVÅRAST!!) etc.. Det är en tuff kurs att tenta av känner jag..



Ikväll ska älskling och två till på Wasp som spelar på Trägårn i Gbg. Jag ville inte följa med så jag ska vara hemma..
Ska först ned och träna, kl.17:30 blir det spinning med pulsband i 50 min och kl.18:30 blir det troligtvis core i 30min. Efter det ska jag hem och tända massa ljus (MYS!) och kolla på tv samtidigt som jag ska plugga...

Det blir en bra dag detta känner jag på mig :)

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback