Det snöar!!

YES! Första snön föll den 21 oktober i år och jag älskart!
Det var 6 minusgrader i morse när jag vaknade runt 8-tiden och nu är det bara 0,5 minus vilket tyvärr kanske kommer att betyda att vid lunch så kommer detta fina snö som lagt sig försvinna :( Ledsamt!

Lite halvtaskiga bilder då jag fotade genom fönstret!
Det är mer snö än vad bilderna visar...


Tuffs försökte ta snöflingorna, haha.. Han misslyckades!






Kallt inne så då kom raggsockarna till användning... MYS!


Nu ska jag fortsätta plugga.. Skall ha en muntlig redovisning imorgon där vi ska ha läst en engelskartikel och sedan redovisa muntligt med powerpoint inför klassen var för sig. Usch, gillar inte att vara ensam vid muntliga redovisningar! Jag ska redovisa om dissektion i halskärlen, vad kärldissektion är, hur det diagnostiseras och hur man behandlar det...
När jag läst på vad jag ska säga så ska jag återgå till tentaplugget :(

Förresten, jag fixade högsta betyg på den praktiska tentan igår, nämligen VG. Vi fick göra hjärtultraljud och ankel-armtryck.. Duktigt! Nu är det mer press på att fixa VG även på den skiftliga nu på onsdag så att jag får VG på hela kursen sedan.. Hoppas hoppas!

Skall plugga fram till kl.16:00 (dock med små pauser) och sedan ska jag ned och träna ikväll igen! Ikväll blir det bodypump, step och bodycombat :) Ska testa på bodycombat för första gången idag, undra vad jag kommer tycka om det!

Kram kram! Ut och lek i snön!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback