Hårfunderingar...igen

Hej!
Vilket skit väder det varit idag och jag glömde mitt paraply hemma, inte okej!
Jag invigde mina nya skor ifrån Nelly idag och aj, aj, aj vad ont jag fick i fötterna. Det är inte det att dem inte är bekväma utan det är mer så att jag inte är van vid att gå i höga skor till vardags. Men jag kände mig fin, det gjorde jag :) Såg säkert lite kul när jag försökte gå felfritt i dem, vilket jag tyvärr inte lyckades med, men ändå!

Imorgon ska jag till frisören. Vet inte hur jag vill ha det. Blir väl som vanligt att jag toppar det bara och tunnar ut det på vissa partier. Jag har även en fundering att skaffa lugg, vad tror ni om det?
Jag gillar ju att ha mitt hår i twistar fram i luggen eller fläta i luggen.. Kan man ändå göra sånt fast med en riktig lugg??
Nu när jag börjat träna så blir man ju sååå svettig vilket kommer betyda att luggen kommer att bli krullig och ful.. jobbigt! Dessutom tar det längre tid på morgonen att styla luggen med mitt självfall.. Så, ska jag klippa lugg eller inte? Ska jag skita i alla nackdelar och köra på lugg som egentligen endast har två fördelar nämligen 1) det är snyggt och 2) en ändring i sitt utseende är inte helt fel efter så många år i samma!

Blir det lugg imorgon tro?

Nu ska jag packa min träningsväska för att gå ned till gymmet och träna core, step och sist men inte minst spinning! Älskar verkligen spinning, älskar att känna att kroppen verkligen gör sitt bästa och att man efteråt käner sig helt mör!! Älskar högintensiv träning där kroppen skriker "SKJUT MIG" pga utmattning!!

Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback