Helgen

Hej!
Nu är helgen slut, igen.. Dagarna går riktigt fort nu!

Fredagen var väldigt lugn. Var nere och tränade och sen blev det film-tittande!
Lördagen däremot var lite mer händelsefull.. Då drog jag nämligen till Malin i Thn för lite förkrök hos henne och sedan en kväll på Lipz. Trevligt trevligt!
Jag tog det medvetet lugnt för att jag hade bestämt mig för att träna på söndagen. Jag var inte bakfull alls på söndagen men magen var lite konstig vilken den ofta brukar bli efter några öl som snurrar till det där inne så jag hoppade faktiskt träningen, FY MIG!




Mina och Malins strumpbyxor... Älskar verkligen strumpbyxor!!!
Strumpbyxor kan liva upp vilken tråkig klänning/kjol som helst!


Diadem och kjol K&M, Linne och strumpbyxor Lindex
Tog ur alla hårnålar och diademet efter några timmar. Det gjorde ju så fruktansvärt ont med diademet! Varför skall det göra så ont? Har ni ngt tips för något man kan göra så att det inte gör så ont??















Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback