I mitt vinterland...

Oj vad tiden har gått fort och jag har typ nästan inte fått pluggat något hitills, fy på mig!
Var och mötte mamma på stan. Fick lånat lite tårtformar av henne tills på lördag då jag ska baka en tårta till Nisses kusins födelsedagskalas :) Men nu är jag hemma igen och skall efter detta inlägget återgå till pluggandet, iaf framtill kl.16..
Det var riktigt fint, kallt och friskt ute när det låg snö på marken, gillart!! Lycklig!

Dagens:

Favoritjeansen Lindex, ulltröja med lappar på armbågarna (SNYGGT!) Åhléns och skor Skopunkten.


Mössa (Bondelid) MQ, jacka H&M, halsduk Veromoda och vantar Åhléns.



Lite bilder jag tog längs med vägen påväg till stan...




Nu plugg i några timmar.. sedan träning.. läääängtar!!

Ha en bra dag!
Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback