Inköp

Jag var en snabbis på torp igår och shoppade loss inne på H&M (och Lindex- spännena!).
H&M har många riktigt bra erbjudanden just nu som t.ex. Niveas straightening conditioner, 50 % på alla dem vilket blev att jag fick betala endast 20 kr för den. Jag testade den för första gången igår efter gymmet och jäklar vad fint håret blev. Den gör inte bara håret lite lite rakare utan ger även håret mjukhet och glans. Perfekt!
Mascaran från Loreal Telescopic (min absoluta favorit!!) kostade bara 109 kr, riktigt bra pris!
Nagellacket, som ser grått ut här men är egentligen grågrönt, kostade bara 39 kr (tror jag!?).

Var även en sväng inne på Lindex i jakt efter hårspännen. Vet inte hur många hårspännen jag köper per år, tappar alltid bort dem, förstår inte hur det är möjligt!!
De mönstrade tyckte jag var riktigt snygga!











Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback