Min helg

Lite bilder på mig innan jag stack ut och sprang!
HEJA HEJA HEJA!!







Hoppas ni haft en kanon helg!
Min helg började med kalas för nisses pappa och nisses systers kille. Det bjöds på jätte god middag och efterrätt, mums!
Lördagen var ganska så trist, den bestod av massa plugg. Försökte hinna färdigt min seminarieuppgift, men det gick inget vidare. Så den har jag fortsatt med idag. Skall även fortsätta med den nu efter middagen.

Mina helger är ganska så lugna nu för tiden, inget händer.. Det får bli ändring på detta också känner jag!
Vill umgås mer med folk... Inte sitta hemma och uggla jämt!
Jag tog kontakt med min vän Malin och frågade panikslaget om vi inte kunde försöka hitta på något nästa helg och det lutar väl åt det. ÄNTLIGEN!!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback