Nyklippt

Jaha, då fegade man ur i sista minuten!
Det blev tyvärr ingen lugg, nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte klippte lugg. Kom hem med iprincip samma frisyr... 370 kr kostade det att klippa någon cm! DYRT!
Ååå vad irriterad jag blir på mig själv! När jag promenera ned till frisören så var jag helsäker på att det skulle bli en lugg idag, men när jag väl satte mig i stolen så blev jag tveksam och sa nej till lugg!! Åååå vilken fegis jag är, det är ju för fasiken bara hår!!
Men att klippa lugg kan de nog göra närsom, behöver nog inte ens beställa klipptid för det, bara gå in och fråga om de har tid! Får se om jag återvänder inom kort och klipper lugg... för det är ju så fruktansvärt snyggt!

Före:





Efter:




Resultatet:
Plattat hår, ser nästan längre ut än innan jag klippte mig. Tog kanske 4-5 cm max på längden. Klippte upp det lite och sen var det klart! Typ ingen förändring alls!

Men jag planerar att jag ska lägga i slingor innan min födelsedag den 1 dec.. DÅ kanske det blir lite mer liv i toppen på mig!
Ska ut till Bellbox nu i dagarna och köpa hårfärg. Min hårfärg som jag brukar färga med har ju utgått så jag får välja en helt ny färg, det blir spännande!! Men tro inte på en stor förändring, jag är en riktig tråkmåns, en tönt när det gäller mitt hår!

Nu kommer snart mamsen hit.. Måste dammsuga innan hon kommer hit. Vill inte visa henne mitt "bagdad".. Nej det ska skina när hon kommer hit :)

Ha en bra dag!

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Du har så sjukt fint hår verkligen! Anv'nder du några speciella produkter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback