Tentaplugg

Go´kväll!
Precis kommit hem från kalaset i Gbg. Det bjöds på god mat och min skitfula tårta! Men hör och häpna, den var god trots att den var ful :)

Nu ska jag sätta mig och tentaplugga i några timmar. Ganska sent för plugg och jag är väldigt väldigt trött, så får se hur effektiva timmar detta blir!? Men måste verkligen försöka. Har inte alls pluggat mkt känner jag.. eller har jag det? Jag har iofs pluggat ganska många dagar fast då någon timme varje gång, det kanske räknas som mkt? Tillräckligt/inte tillräckligt? Svårt det där med tentaplugg, man vet aldrig egentligen vad som är tillräckligt förrän man ser svårighetsgraden på tentan, på tentadagen, tyvärr!



Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback