Dagens

Tänkte slänga in en dagens nu när jag för en gång skull sitter vid datorn, host! Haha.. känns som man inte gör något annat än att sitta vid datorn!

Jag läser Frida Fahrmans blogg och hon är en gudinna på att göra fina frisyrer. Denna frisyren gjorde jag efter att ha sett henne i den. Det är en fläta som jag gjort i underhåret och lagt över den över huvudet och sedan fäst (dolt) flätan med hårnålar på andra sidan huvudet. Jätte enkel och snygg vardagsfrisyr.







Fick invigt mina nya, supersnygga, jeans idag från Lindex. Dem är även sjukt sköna. Jag trodde aldrig att jeans kunde vara sköna, men dessa kan tydligen vara det! Jihoo..
Linnet är också ifrån Lindex, koftan är i från Gina Tricot och skorna från Eurosko.



Förresten, jag är nu inte längre ägare av plastpåsen, skinnjackan! Den är nu tillbakalämnad. Lika bra är det, vill ju inte gå runt i en likpåse!!!

Nu ska jag ta ur stickan med mobilabredbandet och lägga stickan i ett annat rum så att jag inte går ut mer på nätet och kanske riskerar att hamna här eller på facebook eller inne på någon blogg. För nu MÅSTE jag plugga, i alla fall fram till kl.21, för då börjar det bra på tvn.

Ännu en gång förresten! Jag stortrivs med gardinkappan. Varje gång jag kikar ut i mitt kök så blir jag glad. Älskar mitt kök just nu! Ännu finare är det nu när det har mörknat ned lite utanför så man kan ha lampan i fönstret tänt, mys i köket kan man säga!!! Så, ut med er och köp gardinkappa nu vettja!!

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

FIN frisyr där!



www.alexandrastyle.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback