GRATTIS ÄLSKLING!

GRATTIS ÄLSKLING PÅ 26 ÅRSDAGEN!! JAG ÄLSKAR DIG!



Godmorgon! Ställde klockan på kl.9 idag men vaknade hela två gånger långt innan dess. Tuffs hade verkligen dampryck i morse, fasiken vad sur jag var på honom!! Nu har han lugnat ned sig som tur är, nu ligger han och sover. Han gjorde antagligen slut på all energi i morse!

Älskling fyller år idag. Har sjungit och gett honom presenter nu på morgonen. Nu sitter vi och har precis ätit frukost och kollar på Batman. Jag citerar Nisse "Måste se på Batman för att behålla min ungdom!". Någon som har lite åldersnoja kanske?? haha..

PERFEKT presentpåse med bilar på till Nisse! Blev så lycklig när jag fick se denna inne på Böcker och blad...


Åå denna parfymen luktar så himelskt gott. Var tvungen att köpa den. Han fick för ett antal jular sedan (tror jag) duschkrämen i samma märke av sin mamma. Det är först nu som han börjat duscha med den och den luktar ljuvligt! Så den fick han av mig... Han hade inte önskat sig den men jag ville att han skulle ha den för min skull:)


Presentkort på EBgames på Torp... (Brist på fantasi kan jag väl säga!)


Älskling är så jäkla svår att köpa presenter till. Han är en sån som har ALLT, så det är omöjligt. Han ville dock att jag skulle köpa grejer till hans bil, men nej, det kändes ju inte så kul. Har gjort det förr, så nu ville jag köpa något helt annat!

Nu väntar snart kalas, kl.13 kommer alla. Skall försöka hinna en sväng till torp innan tänkte jag för att köpa kattsand till "dampkatten" Tuffs..

Ha en bra söndag!
Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback