Orolig för min man!

Jag är själv hemma! Älskling är i Rudskogen i Norge och kör banrace med sin "monsterbil". Den har verkligen blivit häftig, spygrön och snabb är den!
Han åkte hemifrån 04:30, vilket var en liten liten anledning till att jag inte ville följa med. Sen är det inte jätte skoj att titta på bilar en hel dag. Men nu när jag sitter här och är orolig över hur det ska gå för honom och tankar som "kör han ur, välter han, går bilen sönder?" snurrar i hjärnan, så ångrar jag att jag inte är där på plats och ser vad som händer hela tiden! Lite dåligt samvete att jag inte föjde med!
Men nu är det som det är!

Jag ska ägna dagen åt att plugga men först ska jag ned till stan en liten sväng för att kika lite, hoppas man hittar något!

Dagens:
Jeansleggings Object, tröja Cubus, Scarf rut mfl.






Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: helen

fint :)



Testat mineralsmink? super för huden och ger så fin lyster i hyn, täcker så mycket man vill! :)

lottar ut ett stort kit i bloggen nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback