Shoppat!

Sådär... Senaste inköpet, jeans (Lindex)och tröja (Cubus).







Nu känner jag att jag har en ganska så bra höstgarderob. Det enda som jag ska titta efter nu är en snygg vardagsklänning och ett par skor (Vet exakt vilka, kostar dock en del!). Sedan är jag nog ganska nöjd!
Säger jag nu ja, man hittar alltid kläder man vill ha, även om man tycker att man har tillräckligt nu så har man inte det om några dagar då allt redan är använt mer än en gång. Då blir ju dem kläderna gamla!? Typiskt!
Just det, måste ju ha en ny vinterjacka också!

Vilket i-landsproblem! Men håller ni inte med mig tjejer om att kläderna känns gamla då man fått använt dem någon enstaka gång?

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

riktigt snygga jeans kusin ;)



jo ja håller me dej att kläderna känns gamla ganska fort

kram

Postat av: Sahra

Visst var dem snygga! Jag fastnade för dem med en gång och det är inte vanligt att det klickar mellan mig och ett par jeans inte!

Tack!



Bra att det inte är bara jag som känner så om kläder :) Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback