Söndag

Vilken söndag! Jag kan lätt sammanfatta söndagen med ett enda ord, nämligen SLAPP! Vi sov läänge idag och efter det sov vi lite till.. Inte förrän efter 14 tog vi tag i oss själva och ryckte upp oss ur sängen! Gott att ha såna dagar ibland då man verkligen tillåter sig själv att inte göra ett skit!

Men vid 16 tiden fick jag myror i baken och ville hitta på något. Älskling var fortfarande trötter så han fick jag inte med på något. Jag tog mig då ut till torp, SJÄLV! Men det var faktiskt inget fel att åka dit själv, gott att bara rå om sig själv en sväng!
Med mig hem hade jag tre påsar! Jajamen, tre påsar och därav 700 kr fattigare. Det hade vart bättre för min plånbok om jag hade stannat hemma.. Men jag är så nöjd med inköpen och det var bara grejer jag behövde, alltså inga impulsköp. Eller? Jo kanske, en grej var impuls, men det var även den billigaste grejen och kostade mig bara 40 kr, så det är ju inget att snacka om egentligen!

Nu ska jag snart ta och sova, igen! Jag ska upp kl.5 imorgon, FY FAN! Skall till praktiken på Sahlgrenska och jag väljer att vara där tidigt imorgon för imorgon får vi våra skåp och så. Bra att vara ute i god tid då.
Känner på mig att jag kommer falla i koma varje dag efter praktiken nu i veckan. Inte kul att tvingas gå upp kl.5 och vara hemma sent. Inte OK!
Men, det är bara att gilla läget!

Lägger upp bilder på dagens inköp imorgon.

Sov så gott sötnosar!
Kramar!!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

Jag fick också gå ner i stl från 38 till 37 :)))



www.alexandrastyle.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback