Söndagens utflykt

Idag har det varit en riktig familjedag. Idag åkte vi till Åleslån/Herrestadsfjället. Det var en sån där familjedag/friluftsdag där idag. Massa familjer var där och jag kan lova er att jag och brorsan var äldst av alla barnen som var med sina föräldrar där idag! Ingen av dem andra barnen var över 1 meter.
Men det var ändå en mysig dag tycker jag.
Man fick grilla korv, åka kanot, äta bulle etc.. Det var riktigt längesen jag var ute och strosade i naturen på det sättet, uppfriskande!
Just det, man fick även hälsa på Skogs-mulle och åka linbana.. haha, vilket jag inte gjorde!













































Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback