Springtävling inbokad!

Vet ni vad!? Jag ska springa USK-loppet den 2:e okt, alltså nu på lördag.
Starten går kl.13.
Hoppas det är bättre väder än förra året då det var ÖSREGN!

Denna gång blir det inte 5 km, utan 10 km! Två varv på 5 km:aren. Bara ett varv är sjukt jobbigt, den är jäkligt dryg att springa. Kommer nog inte bli bästa tiden men ska bannemig göra ett försök till under timmen igen (som med midnattsloppet!)..

Mamma och pappa anmälde mig igår, i smyg. De sa det idag på kalaset.. Med lite blandade känslor säger jag TACK mamma och pappa :) i

Så, nu gäller det träning denna veckan.. Hade tänkt vart ut ikväll, men får se hur länge revbensspjällen tar att göra! Måste ju vila efter middagen annars mår man bara dåligt av att springa...

USK-loppet var mitt första lopp jag gjorde förra året då jag började med att springa.. Att ett år har gått så fort, herregud!

Är det någon mer som ska springa USK-loppet?

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback