"Tänk på miljön- vädra gärna istället för tvätt!

Var nere i stan förrut och då gick jag på denna fina tröjan i en blandning utav bomull och ull, så det är en VARM tröja!!
Jag älskar verkligen modet med skinnlapparna på armbågen, kan göra vilken enkel tröja grymt snygg!
Denna tröjan är köpt på Åhléns för 299 kr. Den fanns i färgerna ljusgrått, rött och marinblått och som ni ser så valde jag den marinblåa, TILLSLUT vill jag då tillägga! Jag testade alla färgerna i tre omgångar för att känna efter vilken som kändes bäst för mig och det slutade med att det blev den blåa.
Lite ovant att ha den på sig då det är en lite kortare modell, inget jag är van med direkt. Får se om jag kommer trivas i den. Man måste ju våga prova något nytt!







"Tänk på miljön- vädra gärna istället för tvätt" Vaddå? Får man inte tvätta nu längre?? Varför skriver dem ens så här? Haha, skrattade när jag fick syn på denna "tvättlapp" på tröjan.

Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josefina

Åh jag tyckte att det var riktigt fint att de börjat skriva så. Klart du får tvätta ändå :) Just för detta materialet så tror jag till och med att det är bättre att vädra ofta istället för att tvätta... För tyvärr finns det nog en risk att den noppar. Den är så himla fin den tröjan! Har också varit inne och klämt... :)

Postat av: Sahra

Jo med det materialet så är det nog bäst att vädra den. eftersom det är lite ull i den så kan den nog också krympa lite på köpet när man tvättat den.

Var inte bara inne och kläm, köp med den hem så kan du gosa med den hur mycket du vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback