Ny vecka...

Vilken konstig dag det varit idag! Började ju med att jag gick upp kl.5 för att kunna vara på praktiken till kl.8. Men då hade jag ingen patient förrän kl.10 (kunde dem ju sagt i fredags!!). Sen hade jag ingen patient förrän vid kl.13. Så idag har det varit mycket väntande, jäkligt segt men det har ändå gått fort idag vilket är bra!

Usch, gillar inte måndagar, det betyder ju att det är jätte långt kvar till nästa helg... Och tisdagar skall vi inte ens tala om vad jag tycker om dem, HATAR dem verkligen. Är alltid sjukt trött, känns som att jag går runt i koma. Slår aldrig fel att jag kommer in i min koma-period på tisdagar.. Varför är det så? Varför har man en dag då man går runt som en zombie?? Vad är det för dag imorgon? Jo, TISDAG!!! HJÄLP!



Lovade ju er igår att jag skulle visa mina inköp ifrån vistelesen på torp i söndags. Här kommer det:

Var ute efter en pärm för att sätta in alla kompendium i. Gick på denna urfina pärm. Ni som känner mig vet att jag älskar fjärilar, så det var liksom inget snack om saken. Kostade lite mer än en vanlig pärm, men å andra sidan, hur snygga är dem "vanliga" pärmarna på en skala? Nej just det!!




Skit söta örhängen i från Veromoda


Ursköna skor! Det sa klick när jag bara såg på dem, testade dem aldrig den dagen men igår så åkte dem på fötterna och jäklar vad sköna dem var, ingen tvekan, dem fick följa med mig hem genast! Jag brukar aldrig få gå ned en strl men med dessa fick jag gå ned. Rymliga och as sköna, drömmen för fötterna!






Bjuder på lite bilder på Tuffs också!









Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Skitsnygga skor...Hamburgsundskor eller? Vad kostade dem?! Bör provas tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback