Kommer ni ihåg mig?

Hej!

Herregud, nu var det 5 dagar sen jag senast sa hej till er.. INTE ok, men som vanligt, så är det trötthet och skola som säger nej till att sitta vid bloggen, tyvärr..
Denna veckan har jag varit på arbets-EKG hela veckan. Inte jätte lätt med EKG alltså, men det tar sig känner jag faktiskt. Vet iaf hur ett EKG skall se ut om det är en infarkt, ischemi och grenblock, det ni!! Det är iaf en liten bit på vägen.

Annars har det inte hänt mycket denna veckan.
Jag har varit väldigt dålig med träningen, vilket ju inte är bra. Tvingade ut mig i onsdags och sprang 5 km, inte jätte långt men kände att det fick räcka. Sprang dock inte sakta utan sprang på strax under 27 min. Dessutom var det sjukt kallt den kvällen! Jag sprang då två varv på 2,5 km uppe vid Bjursjön, jäkligt bra slinga den faktiskt, kombinerad med både uppför- och nedförsbackar. Alldeles perfekt, varken för lätt eller för svår slinga! Skall dit imorgon också tänkte jag, men då ska jag springa längre! Kanske 3 (7,5 km) eller 4 (10 km) varv, får se.

Nu är det helg, som jag har sett fram emot det! Älskar mina helger. Man älskar helgerna då man tvingas gå upp tidigt och kommer hem SENT på vardagarna.
Denna helg är även något speciell för min sambo fyller 26 år, på söndag. Så idag var jag iväg en sväng på stan och på torp för att köpa hans presenter. Jag har "slagit in" det så fint, ni ska få se på söndag! Jag är mega stolt!

MEN, jag fick inte bara köpt presenter till honom, utan även till mig. Diademet och kjolen (H&M) köpte jag för någon vecka sen men inte har visat er, och har heller inte använt det (förrutom diademet). Skinnjackan med sjukt mjuk päls inuti fick jag köpt mig idag på Veromoda som för överigt har 15 % tills på söndag på hela sortimentet, WOW! Ni ska bara veta vad skön jackan är, pälsen inuti är som att gå runt iklädd en jätte go nallebjörn!





Diadem- 29,90 kr (tror jag) H&M




Kjol- 199 kr H&M






Skinnjacka- 599 kr (med 15 % fick jag betala 509 kr) Veromoda

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback