Lördagens utflykt

NU verkar dator/internet funka som vanligt igen.. Fick bara byta plats på datorn. Nätet verkar inte funka så bra i köket, men i vardagsrummet funkar det finfint!
Fint..

Nu ska vi se..
Jo, gårdagen var fantastisk, egentligen med STORA BOKSTÄVER, men vad fan!?
Dagen började med en JÄTTE HÄRLIG morgonlöpning, ååå vädret var så himla skönt igår morse. Att springa så man kan se havet då det är sol och blå himmel är ju så nice! Det gör det hela så mycket lättare!!
Efter träningen åt jag frukost, hann plugga i si så där 30 min (usch vad lite! Inte alls meningen att det skulle bli så lite!). Efter det så ringde Nisses kompis Lukas och frågade om vi ville med han och Anna till Tanumstrand och kika inne på sportshopen. De har just nu 50 % på reapriset. Total utförsäljning.
Allihopa kom ut med varsin påse!

Jag köpte mig två stycken löpartröjor, en långärmad och en kortärmad i märket Craft. Haha, egentligen är det löjligt, de hade fina löpartröjor i andra märken men dem tittade jag inte ens på. Jag har verkligen ställt in mig på att jag SKA HA Craft när jag tränar, inget annat funkar! Löjligt egentligen, men älskar verkligen Craftkläderna, så jäkla snygga och BRA!
Det bästa med detta köpet var att jag endast fick betala 199 kr för bägge tröjorna. Helt sjukt billigt pris för två crafttröjor!

Hittade även en vinterjacka jag tyckte var skitsnygg. Fanns i alla olika färger, fastnade framförallt för en lila och en röd. Kostat 1300 kr och nu halva det priset nämligen 650 kr, skit bra pris! Jag testade dem, bestämde mig tillslut för en röd. Då gick knappen sönder på den. Jag gick och hämtade en annan i samma strl och även den knappen gick sönder. Så då kände jag att kvalitén på jackan inte är den bästa och då köpte jag den inte. Synd att knapparna gick sönder för det var en jäkligt fin jacka för endast 650 kr, ingenting för en vinterjacka som den!

Efter att vi handlat klart inne på sportshopen drog vi in till Grebbestad och åt på en restaurang alldeles vid vattnet. Jag och Nisse tog grillad fläskytterfilé med beasås och pommes. Så himla gott!
Jag blev verkligen mätt och belåten :)

Det avr verkligen en perfekt lördags dag igår, utan tvekan!!

Här kommer lite bilder från gårdagens utflykt:







Lukas och Anna var bara för tre dagar sedan och hämtade denna lilla sötsaken! Zena heter hon.
Egentligen är schäferhundar den fulaste hundrasen enligt mig, men valparna är det absolut inget fel på. Herregud vad hon är söt. Tassarna och öronen är oproportioneliga jämfört med resten av kroppen. Så otroligt sött!

















Shoppingen:










Kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback