Har verkligen varit ledig på min lediga dag!!

Oj vad lite plugg det blev idag då! Men dagen är inte slut än, kan kanske hinnas med några timmar ikväll..

Idag har jag varit ute på torp och gått en vända nere i stan..
På torp hittade jag inte mycket mer än ett par strumpbyxor på Lindex, men det får duga!



Testade även lite skor inne på Bianco. Testade bla. denna (bilden nedanför). Den andra skon jag testade såg typ likadan ut förrutom att sulan inte var taggig som denna. Nackdelen med dessa som jag visar här är att dem är mjuka, så dem klackar inte när man går med dem som dem andra gjorde.
Skit snygga var båda skorna! Kostar 1100 kr. Men jag kunde inte riktigt bestämma mig om jag ville ha dem så mycket så att jag betalar 1100 kr för dem.. Får fundera över natten.
Det häftiga med båda dessa skor är att dem har dragkedan enda ned på klacken. Lite häftig detalj faktiskt. Ser dessutom jätte små ut på foten!



Dagens:
Jeanskjol och kavaj Veromoda, tröja Cubus, skor Converse




Jag vill rekommendera en as grym mascara, nämligen Isadoras Wigwham. As bra är den verkligen!!
Min favorit är egentligen Loréal Telescopic carbon black. Brukar aldrig hitta någon som är bättre än den, återgår alltid till den. Men nu har jag hittat en som jag tycker är ungefär lika bra. Roligt!








Nu ska jag alldeles strax börja med maten..

Kram!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback