Why?

Jag har lääänge varit ute efter en snygg skinnjacka. Redan förra året och säkert året där innan också, så letade jag efter en skinnjacka som satt bra. Hittade aldrig någon. I år har jag inte heller haft lyckan att hittat någon som suttit bra förrän idag! En skinnjacka från Veromoda. Den sitter helt okej på mig, den får mig inte att se ut som svampbob fyrkant. Jag blev nöjd och gick direkt till kassan och betalade 499 kr, bra pris för en jacka!

Nu när jag kommi hem så känns det inte så bra längre, varför? Jo jackan känns så himla fejk. Visst, den är fejk, det vet jag om men det behöver ju inte LYSA fejk om den. Den ser plastigare ut än en plastkasse ju för fasiken. Kan ju kanske förklara den billiga prislappen!?
Så nu vet jag inte om jag ska behålla den. När man äntligen, efter så många år, hittat en skinnjacka (plastjacka) som sitter bra utan att göra mig till en fyrkant, så ser den ut som en plastpåse, så less!
Ååå ännu ett i-landsproblem!







Det var lite svårt att fota jackan då man har en linslus till pissekatt :)

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

har du kollat på lindex mamma köpte en skit snygg för 699 som Lina bara älskar ;)

Postat av: Sahra

Nej jag har inte kollat inne på Lindex. Lindex har för övrigt väldigt snygga kläder nu för tiden. Får nog ta mig en titt där! Tack för tipset Lina!

Postat av: Lina

gör du så :) där hittar du säkert en har inte sett någon där inne som ser ens plastig ut :) hoppas du hittar något


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback