Bakar kakor i det FINA vädret

Hej på er!

Vilken fantastiskt väder vi haft de senaste två dagarna, dock är det lite molnigt idag men det är iaf varmt!
Igår satt jag ute ca 2 h och pluggade och sen sprang jag strandpromenaden i linne, vilket resulterade i en jäkla röd bränna. Aj aj aj! Aldrig lär man sig heller att smörja in sig...
Idag satt jag också ute en sväng, men idag hade jag smörjt in mig som tur var. Det var väldigt väldigt väldigt varmt mot väggen där jag satt så jag klarade bara av nästan 2 h där, sen fick jag gå in och svalka mig.

Just nu står jag och bakar två olika kakor tills imorgon. Jag tänkte bjuda avdelningen Nuklearmedicin på fika imorgon som tack för att de hjälpt mig med examensarbetet. Det blir både en ananas-och hallon paj och chokladapelsinkladdkaka med vaniljvisp och hallon. Mumsigt! Dock vet jag inte hur jag ska frakta allt ner till Gbg imorgon på tåget, men antar att det löser sig!

Efter att ha vart bakmoster ska jag ut och springa idag igen. Har en sån jäkla springglädje nu när jag inte haft ont i knät på många gånger. Ska väl dock inte säga för mycket kanske, för då kommer det väl igen, men hoppas att stretching lönar sig för alltid!! Har dock lite ångest över att jag inte vart på gymmet på 1 v, men å andra sidan så är Gbg-varvet snart här och varför inte ta vara på alla dessa fina dagar som man kan njuta av att springa utomhus... Nej, det varma, svettiga och instängda gymmet få allt vänta ett tag till känner jag, iaf så länge som det är springväder! Låter inte det smart? Vill dock använda min nya träningsväska, så kanske att jag tar spinningen imorgon, får se!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback