Bästa dagen på länge!!

Snart är denna dagen slut, tyvärr, för den har varit så himla bra!
Dagen började med att jag, mamma och bror åkte till IKEA. Därifrån fick jag med mig många paket värmeljus (anledningen till att man faktiskt åker till IKEA!), tyg (skall sy mina egna gardiner, försöka iaf!), en skit smart tillbringare med vattenpelare i mitten som man lägger i frysen och sen så håller den saften/vattnet kallt, glas och så klart chokladbollar! Kul att brorsan ville följa med...

När jag kom hem så var det bara att byta om till träning, tog cykeln till gymmet idag, härligt. Löpträning stod på schemat anordnat av (snygg-)Robert på motionshuset. Vi möttes upp utanför motionshuset där vi sedan sprang lagom lugnt till svenskholmen. Men där ute var det inte lagom lugnt tempo som gällde, åh nej!! På svenskholmen finns en 430 meter lång grusbana där vi sprang intervaller. Vi delades in i lag om två, när den ene sprang som en TOK så vilade den andra och sen bytte vi. SJUKT jobbigt var det, men KUL! Men sällskapet och det FIN FINA vädret gjorde det hela lättare och roligare! Jag kunde t.o.m idag springa i korta tights och t-shirt. Ååå vad underbart att våren är här!



Idag valde jag att springa i mina nya promenad/löpar-skor. Jäklar vad dem var härliga att springa i!! Det var perfekt studs i dem... bra att veta tills nästa gång jag ska ut, typ imorgon kanske!? Fast tränar jag imorgon så har jag tränat varje dag denna vecka, kanske borde få in en vilodag iaf!? Tveksamt!



Nu ska jag se på film, har tre filmer jag laddat ner för kvällen eftersom Nisse inte är hemma! Han och kompisen är på rockbaren (Backstage) i Thn.. Ska hämta dem inatt...segt! Men eftersom han kört runt på mig många gånger så ställer jag ju självklart upp!

Har massa godis hemma, tyvärr ;) hehe

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback