Jag skall aldrig bli strippa!

Idag har varit ett väder för att baka bullar i. Det blev både vanilj- och kanelbullar. Så himla gott att ha i frysen, om man t.ex. får oväntat besök (vilket vi aldrig får men man vet ju aldrig!)...





Jag har varit väldigt nere de senaste dagarna, skit jobbigt, men idag, eller typ nu, känner jag mig lite bättre. Hoppas jag blir glad igen, inte kul att vara deprimerad!!

Jag var förresten på stripaerobic igår igen och jäklar vad det är kul! Men en sak är säker, jag ska aldrig bli strippa! Efter igår så har jag träningsvärk precis över allt, mage, rumpa, rygg, bröstmuskler mm! Jag har t.o.m fått blåmärken (stora!!) på båda knäna samt blåmärke/sår vid typ svanskotan. SVINONT! Att strippa är hårt! Alldeles för hårt för mig! Men jäklar vad kul!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Vart nånstans gick du på stripaerobic?

Postat av: Sahra

Hej Maria! Jag gick på stripaerobic på motionshuset! De har varje lördag veckans pass där de olika instruktörerna får ha lite olika, roliga pass. Det har vart stripaerobic nu två lördagar. Skit skoj!! Dessutom ska de försöka få in stripaerobic i schemat :) Hoppas hoppas!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback