Helt fantastisk myssöndag

Imorse ställde jag klockan på 8 för att sticka ut på en helt underbar morgonspringtur!
Det var kallt, -16 grader men solen värmde så gott så. Det var en enormt lyckorus som for genom hela kroppen då jag tog löpsteg efter löpsteg.. När jag kom in efter ca 1 h så hade jag fått is på både hår, vantar, mössa, kinder och ögonfransar. Längesen jag var så lycklig då jag var ute och sprang!
Det gick så sjukt bra idag, lagom tempo, inget stannande pga smärtor eller liknande, hela sträckan gick helt och hållet felfritt, underbart!!

När jag kom in ställde jag mig och stekte pannkakor till älskling. Det var jätte svårt att motstå dessa underbara pannkakor, men jag gjorde det! Jag hade tagit pannkaka om det vart det nyttiga receptet, men Nisse är inte så jätte förtjust i just det, så idag blev det dem mer onyttiga, bara till honom! Så snäll flickvän jag är, tycker jag!
Jag själv tog mitt egna bröd, dinkelfullkornssconesen jag gjorde igår, leverpastej och gurka. Till det gjorde jag världens godaste smoothie, har aldrig gjort en godare smoothie än denna! Jag hade i banan, hallon, blåbär, jordgubbar, naturell lätt yoghurt och linfrön. Jag brukar aldrig ha banan i annars (mycket kcal i banan!) men efter träning kan jag med gott samvete ta banan. Åå så god den blev med banan i!!

Resten av dagen har jag pluggat, dock inte jätte effektiv pluggning, men jag har iaf pluggat mig igenom allt jag ska ha tenta på, på fredag. Kan det inte riktigt än, men jag känner heller ingen panik! Skönt!

Nu är det snart Solsidan! Till det ska jag mysa med min hemmagjorda hallonchokladmousse ala GI och ett glas vin, härligt med söndagsmys!




Imorgon är det Alla Hjärtansdag! Ska ni göra något speciellt??

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Blev de ingen shopping?:)

Postat av: Sahra

Hej!

Jo självklart, jag antar att du menar shopping i London!? Det kommer ett inlägg om det alldeles strax :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback