London del 4

Hej!

Jag skulle egentligen gjort detta inlägget för flera dagar sedan men min dator/internetanslutning har varit lite konstig de senaste dagarna, men idag verkar det funka, än så länge iaf!

Här kommer iaf sista delen av Londonresan. Finns ingen bättre avslutning än bilder på shoppingen!
Ska jag vara helt ärlig så trodde jag att jag skulle komma hem med en helt ny garberob typ, alltså mycket mer än det här. Men så blev det inte! Men får säga att jag ändå är rätt nöjd med inköpen...
Kunde nog kanske kommit över lite billigt smink och hudvård men Nisse ville verkligen inte gå in i dem affärerna, tyvärr...

















Bästa köpet! Såg dessa första gången på Intersport i femmanhuset, de kostade nästan 1000 kr. Jag gav strax över 400 kr för dessa i London. Vilket kap! Absolut det bästa köpet! Det är mycket roligare att gå till gymmet med vetskapen att man ska få ta på sig dessa snyggingar!


Dessa hoppas jag kommer till Sverige inom kort, för dem var så super duper goda! Älskar Mars och dessa var verkligen en hit. Tänk er Maltesers fast med olika innehåll, ååå så goda!


P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback