Spännande middag!

Det blev ingen bodypump för mig idag, den hade börjat isf kl.17 och jag valde att plugga vidare med mitt arbete istället. Men träning blir det ändå för nu kl.19 ska jag till gymmet och träna Zumba. Det var ett tag sen jag tränade det, så det kommer blir superkul!

Idag gjorde jag något spännande till middag, nämligen blomkålmos. Till det hade jag stekt kassler och sallad. Det var verkligen gott! Låter kanske inte så himla smaskens med mos gjort på enbart blomkål, men jajamen, det var gott! En riktig nyttig middag. Även detta var ett recept ur min nya GI-bok.



Nu ska jag plugga vidare, tills det är dags att dra sig till gymmet.

Förresten, jag börjar bli lite nervös inför Londonresan nu på torsdag! Nervös för själva resan men också för flygningen. Det slog mig idag, jag ska ju för fasiken FLYGA!!! HJÄLP!! Har endast gjort det en gång tidigare när vi åkte till Turkiet och då var jag ruskigt nervös, kissade nästan ned mig på planet, hahaha...
Vi skrev ut biljetterna igår och skrev även ut tidtabell för hur stansted-express-tåget går. Imorgon ska vi sätta oss och göra en lista på vad vi vill göra i London, vi vet iofs redan det men det skall skrivas ned var sakerna finns så det blir en lätt resa detta med tanke på den jäkla tunnelbanan, ja vi är TURISTER och då ska man bete sig som turister!!. Jag gillar inte tunnelbanor, detta kommer bli läskigt! Hade det inte vart så mycket folk i tunnelbanan så kanske man hade varit lite lugn inför det men nu är det ju inte lite folk utan MYCKET folk och då blir man lite stressad. Men vi ska försöka ta det lugnt och blir det tokigt så blir det...

Håll tummarna att allt går som planerat när vi är borta!


P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback