Kläder, läsning och mat!

Hej!
Jag börjar detta inlägget med att säga att jag inte kommer att ha så mycket tid att lägga här framöver, närmare bestämt i ca 3 månader!
Jag har nu i veckan börjat med mitt examensarbete och på detta läser jag en parallellkurs med MÅNGA inlämningsuppgifter. Jag har typ endast tid för skolan framöver men ska försöka hinna slänga in något inlägg lite då och då!

Idag har jag träffat min mamsing, vå åkte ut till torp för att shoppa lite och ja, man kan säga att jag kom hem med en hel del faktiskt. Jag har tidigare sagt att jag inte skall köpa något i klädväg eftersom jag precis varit i London och shoppat, men det var lättare sagt än gjort! Här ser ni vad jag fick med mig hem...

Örhängen Lindex

Necessär H&M. Perfekt att ha i träningsväskan för schampot, duschcremen och bodylotion!

Fin fin läsning!

Vilket kap! Chinos för 99 kr/st H&M

Topp H&M

Detalj bak på toppen


SKYHÖGA sandaler till sommaren H&M (Hyffsat nytt inköp, dock inte idag!)


Nytt i kylskåpet
Kesomellanmål, super goda!



Så där, hoppas jag inte missade att visa er något nu!

Nu blir det snart middag för min del och sen ikväll, Melodifestivalen och godis, jippi!
Ha en bra lördag!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback