Zumba

Helt slut efter Zumban!! Det var sjukt kul där idag. Instruktören hade bytt ut massor utav låtar och lagt in mer låtar med fart i, så det kändes mer som ett riktigt tufft pass idag!
Hade med mig min pulsklocka för att se hur mycket man förbränner på ett sånt pass och min klocka, med mina inställningar, visade på 360 kcal . Riktigt riktigt bra!

Just nu sitter jag framför datorn, skall egentligen göra lite lite till på mitt patientfall men hamnade här inne istället. Har på mig min gosiga pyjamas, så härligt!

Imorgon är jag inte ledig längre, skall upp kl.4 igen. Fy fan säger jag om den tiden! Men får trösta mig med att det är sista dagen jag går upp så tidigt. Gött!!!

P&K

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: IDA-MATHILDA

Åh, det verkar så himla kul med zumba!! Jag vill också träna det :( Hur länge har du tränat?



KRAM FRÅN BALLONGPARADEN.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback