Dag 2

Dag 2 med nutrilett har varit ett rent helvete!

  • Konstant hungrig
  • Konstant trött
  • Konstant huvudvärk
  • Konstant illamående
  • Konstant konstig känsla i hela kroppen som jag inte kan beskriva med ord, typ som att kroppen försöker säga mig att något inte stämmer
Jag har typ sovit hela dagen, har inte orkat göra något. Varit deppig största delen, gråtit i telefon för absolut ingen anledning när mamma har ringt, jag har helt enkelt mått rent psykiskt dåligt idag! Det är absolut inte det att jag är sugen på något eller att jag tycker det är jobbigt att inte få äta godiset eller chokladbiten eller riktig middag på något sätt, det är "bara" kroppen själv som säger ifrån.
Jag kan ärligt säga att jag mår bättre med 40-gradersfeber än i detta tillstånd.

Jag vill verkligen klara av 2 veckor, men om alla dagar ska vara som denna, så vet jag inte om jag pallar det, eller inte jag, utan om kroppen pallar det. Ska nog göra så att jag lägger in en riktig frukost som består av havregrynsgröt och ett kokt ägg och sen äter dessa shaken resten av dagen. Havregrynsgröt och ägg är ju ändå nyttig frukost.
Jag ska ge det en dag till, med bara shake, men mår kroppen som den gjorde idag så är det fanimej inte värt det, då slänger jag in en riktig frukost åtminstone!

Men idag var faktiskt shaken goda, men det är väl pga att jag faktiskt är skit hungrig!!

Var iväg nu ikväll på cirkelträning (styrketräning) i 45 min och efter det var vi en sväng i gymmet och gjorde lite magövningar som kommer att kännas imorgon tror jag för jag känner av det redan nu! Vi avslutade sedan hela träningen med Zumba i 45 min. Aah vad kul Zumba är!!!

Nu blir det film och sen sova (som om jag inte vilat tillräckligt idag!)

Godnatt! Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback