Fjäskare

ÄNTLIGEN FREDAG! Det är så jäkla skönt med helg!
Fick sluta väldigt tidigt från praktiken, redan vid 11:30-tiden. Då gick jag till klinkem där jag hade sommarvikariat i somras och lunchade med dem, så härligt gäng är dem där, supertrevliga! Hade även med mig hemmagjorda kakor som de kan ta till fikan kl.14, snällt va? Får ju inte få dem att "glömma" mig nu när jag sökt sommarjobb där igen eftersom dem på klinfys inte får/kan ta in sommarjobbare denna sommaren heller, SYND!

Dagens:


Byxor Lindex, t-shirt (NY!) Gina Tricot

Sitter mest och inte gör något vettigt just nu. Väntar bara på att klockan ska bli Zumba-dags!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback