För stort

Hejsan!
Precis kommit hem efter att ha varit på gymmet en sväng, idag blev det ett step- och ett spinningpass. Skulle egentligen vart på corepass också men så blev inte fallet. Nisse kom och hämtade mig lägligt efter att han vart i garaget och grejat. Det passade mig utmärk ändå för jag var helt slut efter spinningpasset! Det var en "ny" instruktör idag och hon körde på jäkligt rejält, härligt!

Efter praktiken idag så fick jag se i brevlådan att kläderna jag beställde från H&M för ett tag sen hade kommit. Men som jag misstänkte så passade dem inte. Det är min vanliga otur när jag beställer kläder, fattar inte egentligen varför jag gör en beställning, man (läs jag) ska alltid testa i butik! Jag hade iaf beställt kläderna i M. Gjorde en retur direkt, så nu har jag beställt dem i S ist. Får se när de kommer och OM de passar denna gång. Hoppas!

Nu ska jag ta en apelsin och sätta mig i soffan och glo på tvn en stund innan det är dags att sova.

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback